
GDPR – Secretariat fără incidente
Stimați colegi,
Atunci când discutăm despre activitatea de secretariat și gestionarea aspectelor administrative, suntem conștienți că există multe prelucrări de date. În acest context, venim către dumneavoastră cu câteva gânduri la care să fiți atenți, dezvoltate și în materialul atașat:
1. Corespondența internă: Mare atenție la documentația aceasta, colegii sunt și ei ocrotiți de regulile GDPR, astfel adeverințele, pontajele, concediile medicale ș.a. ar trebui gestionate de o manieră confidențială și sigură.
2. Contractele: Întrucât pot ajunge la dumneavoastră contracte în faza de model (la negocieri), vă rugăm atenționați personalul relevant ca dacă prin contract se prelucrează date (nume, prenume, ș.a.) să fie verificat astfel încât să existe garanții asupra confidențialității datelor.
3. Incidentele: De îndată ce identificați orice situație (ex. pierdere de date, transmitere eronată a unor date ș.a.), vă rugăm să ne-o comunicați pentru a putea trata situația.
Puteți afla mai multe informații în documentul atașat.
Dacă aveți întrebări sau sugestii, suntem aici pentru dumneavoastră să discutăm. Mulțumim pentru cooperare și implicare!
Cu prietenie,
Echipa GDPR COMPLET
Citește și: Bune practici GDPR: Evită reclamațiile în campaniile de marketing

