
Bune practici GDPR: Evită reclamațiile în campaniile de marketing
Stimați colegi,
În această perioadă, multe organizații desfășoară acțiuni de promovare sau publicitate dedicate sezonului primăverii. Vă reamintim importanța respectării GDPR pentru a evita orice incidente privind datele cu caracter personal.
Vă rugăm să:
- Folosiți doar baze de date conforme cu scopul inițial și dreptul la dezabonare;
- Vă asigurați de consimțământul valid și informat al persoanelor pentru comunicări specifice marketingului, publicității sau promovării;
- Acordați atenție securității și confidențialității datelor și să raportați situațiile pe care le identificați ca fiind riscante.
De asemenea, atașat puteți regăsi link-ul către înregistrarea video, unde colegul nostru, Darius Fărcaș, vă prezintă cele mai importante aspecte:
Pentru informații detaliate, vă invităm să consultați documentul atașat.
Citește și: GDPR în resurse umane: reglementări esențiale privind documentația și bunele practici

